Historia marki DAN JOHN

Marka DAN JOHN powstała w 2015 roku dzięki dwóm włoskim przedsiębiorcom – Daniele Raccah, posiadającemu bogate doświadczenie w branży mody, oraz dynamicznemu Giovanni Della Rocca.

„Tworzymy różne sytuacje, aby angażować ludzi w rozwój biznesu i przekształcać współpracę w ambasadorów marki. Wierzymy, że motywacja każdego człowieka jest kluczem do osiągania ambitnych celów w wymagających czasach” – podkreślają założyciele.

Siłą tej marki jest umiejętność tworzenia produktów, które są łatwe w zakupie i noszeniu, z prawdziwym włoskim charakterem, łączącym tradycję z nowoczesną duszą. DAN JOHN oferuje szeroką gamę produktów – od prostoty po elegancję – opartych na szczegółowej analizie rynku, trendów, kolorów i tkanin, tworząc niepowtarzalny wizerunek w świecie mody męskiej.

WIZJA MARKI

Blisko 230 otwartych sklepów we Włoszech, Hiszpanii, Belgii, Serbii, Czarnogórze, na Malcie, we Francji, Macedonii i teraz także w Polsce odzwierciedla ogromny potencjał marki, który opiera się na zaangażowaniu silnego zespołu w budowanie wizerunku i produktu.

Wizja marki na przyszłość jest ambitna – planowane jest dalsze rozszerzenie działalności nie tylko w regionie Europy Środkowej, ale również w Wielkiej Brytanii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich oraz w Stanach Zjednoczonych. Celem jest osiągnięcie liczby ponad 300 sklepów na całym świecie do końca 2025 roku, przy wsparciu przedsiębiorców i profesjonalistów z ponad 30-letnim doświadczeniem w branży mody męskiej.

KONCEPCJA SKLEPU

Sklepy DAN JOHN łączą przestronność i elegancję, opartą na koncepcji męskiej garderoby o silnym i rozpoznawalnym charakterze.

Wizerunek sklepu przyciąga uwagę przechodniów ciepłem drewnianych mebli, obecnością nowości oraz oryginalnością nowoczesnych, świeżych akcesoriów.

PROGRAM LOJALNOŚCIOWY

Każdy klient ma możliwość dołączenia do klubu lojalnościowego, zbierania punktów i – w zależności od ich liczby – korzystania ze zniżek od 5% do nawet 15% na produkty nieobjęte wyprzedażą.