Twój koszyk jest obecnie pusty!
Włoska marka mody męskiej DAN JOHN kontynuuje ekspansję na rynku Europy Środkowej – 15 października 2025 roku otworzyła drzwi swojego najnowszego sklepu w Polsce, w Warszawie, w centrum handlowym G City Targówek. To ważny etap w długoterminowej strategii rozwoju firmy, zapewniający obecność marki na nowych rynkach i wzmacniający jej rozpoznawalność w całej Europie.

Pierwszy sklep w Polsce jest częścią strategii DAN JOHN, której celem jest rozszerzenie sieci sklepów stacjonarnych oraz umocnienie pozycji marki na rynkach europejskich. Dzięki temu firma może oferować klientom włoski design, szeroką gamę odzieży i akcesoriów, łącząc elegancję, jakość i nowoczesny styl.
„Cieszymy się, że możemy powitać markę DAN JOHN w naszym centrum handlowym. Dostępny włoski design i wysoka jakość produktów doskonale uzupełnią naszą ofertę i zapewnią klientom nowe doświadczenia modowe” – mówi Magdalena Rzeczkowska,Dyrektor G City Targówek.
Nowy sklep oferuje szeroki asortyment – garnitury, marynarki, koszule, spodnie, kurtki, płaszcze, obuwie, akcesoria i perfumy – łączące styl, jakość i przystępność. Kolekcje są dopasowane do każdej okazji: codziennej, sportowej, biznesowej i eleganckiej, pozwalając mężczyznom wyglądać stylowo i pewnie w każdej sytuacji.


Przedstawiciel spółki FASHION 1 POLAND Sp. z o.o., zarządzającej marką DAN JOHN w Polsce, Krišjānis Caune, podkreśla: “Rynek polski ma strategiczne znaczenie dla rozwoju marki DAN JOHN. Naszym celem jest zapewnienie stabilnej obecności, oferując klientom włoski design w najlepszym wydaniu – elegancję połączoną z praktycznością. Sukces marki opiera się na jakości, wzornictwie i dostępności – wartościach wysoko cenionych na wszystkich rynkach.”
Oprócz rozwoju sieci sklepów stacjonarnych DAN JOHN intensywnie rozwija również platformę e-commerce, która wkrótce umożliwi wygodne zakupy online oraz szybką dostawę na terenie całej Polski. Pozwoli to klientom łączyć tradycyjne doświadczenie zakupów w sklepie z nowoczesnymi rozwiązaniami cyfrowymi.
Ekspansja marki w Polsce potwierdza ambicje DAN JOHN do dalszego rozwoju zarówno sprzedaży stacjonarnej, jak i internetowej w całej Europie, umacniając jej pozycję jako rozpoznawalnej i zaufanej marki mody męskiej.
©2025, Wszelkie prawa zastrzeżone.